برگزاری کارگاهای آموزشی توسط مديريت بازاريابي و امور مشتريان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

ﺳﻪشنبه, 23 مرداد,1403

برگزاری کارگاهای آموزشی توسط مديريت بازاريابي و امور مشتريان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

به گزارش رابط روابط عمومي مديريت بازاريابي و امور مشتريان 

سعيدي مدير بازاريابي و امور مشتريان گفت :برگزاري کارگاه هاي آموزشي،  همایش های معرفی سبد نهاده ای  و نمايشگاه هاي تخصصي باعث افزايش تعامل بين اجزاء چرخه تامين نهاده هاي کشاورزي در کشور شده و اهمیت حضور شرکت متبوع  در مجامع تخصصي کشاورزي را صد چندان نموده  است.با عنایت به اینکه کارگزاران به عنوان خط مقدم ارتباط با کشاورزان تاثیر بسیار مهمی در انتقال دانش مربوط به چگونگی استفاده از کودهای کشاورزی بخصوص کودهای غیرتکلیفی (غیریارانه ای) به کشاورزان هر منطقه داشته، لذا ضروریست دانش و اطلاعات فنی کارگزاران در زمینه انواع کودهای کشاورزی بروز، بهینه و افزونتر از زارعین باشد به همان اندازه راهنمایی و جهت دهی کشاورزان از سوی کارگزاران در زمینه استفاده بهینه و بکارگیری کودهای کشاورزی متناسب با نیازهای هر منطقه می تواند در افزایش تولیدات اثرگذار باشد. از سوی دیگر افزایش روزافزون تقاضای مصرف مواد غذایی به سبب رشد جمعیت، رفاه نسبی جامعه، تنوع در مصرف، ایجاد تعادل عناصر در غذا و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و کاهش مصرف آب مستلزم تغذیه گیاهی مناسب بوده و استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان کشور موجب افزایش راندمان تولید،  کیفیت و صرفه جویی در زمان خواهد شد. بدین منظور و در جهت تحقق بخشیدن به این مهم و ایفای نقش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در موضوعات فوق الذکر و نیز حمایت از تولیدات داخل و خودکفایی کود های کشاورزی، اجرای برنامه های بازاریابی و فروش که یکی از آنها برگزاری  همایش و کارگاه آموزشی است، امری مثبت و گامی بزرگ در مسیر مانع زدایی چرخه اقتصاد کشاورزی کشور محسوب می گردید.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال 1403 تاکنون 7 همایش آموزشی ترویجی معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای آشنایی بیشتر کشاورزان با محصولات کودی تولید کنندگان داخلی برگزار شده است. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان