روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سوی دکتر فاطمه زارعان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی جهادکشاورزی در حوزه تعاملات تبیینی در بستر رسانههای اجتماعی و تولید محتوای چند رسانهای به عنوان «روابط عمومی موثر» معاونتها، سازمانها، موسسات و شركتهای وزارت جهاد كشاورزی در سال ۱۴۰۳ انتخاب و معرفی شد.
روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بااستفاده از 44 نفر رابط روابط عمومی در کلیه مدیریتهای اجرایی ستادی و مدیریتهای استانی شرکت، طی یکسال اخیر موفق گردید بطور متوسط روزانه 42 محتوای متنی در وبسایت شرکت، 67 محتوای ویدیویی در کانال آپارات و با تعامل پایدار و مثبت با گستره وسیعی از رسانههای استانی و محلی، بطور متوسط روزانه 45 محتوای بازنشر شده در رسانههای خبری نظیر خبرگزاریها، سایت سازمان جهادکشاورزی استانها، روزنامهها، مجلات و نشریات کشاورزی منتشر نماید. یکی از مهمترین دستاوردهای روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال 1403 کسب رتبه اول در جستجوی عبارت کلیدی #توزیع_کود در موتور جستجوی گوگل، است.