استراتژي بازاريابي در کودهاي غيريارانه اي

ﺳﻪشنبه, 23 مرداد,1403

استراتژي بازاريابي در کودهاي غيريارانه اي

به گزارش رابط روابط عمومي مديريت بازاريابي و امور مشتريان 

سعیدی مدیر بازاریابی و امور مشتریان با بیان اینکه یکی از راهبردهای مهم توسعه کشاورزی در کشور ارتقاء سطح  دانش کشاورزان  و ذینفعان حوزه کشاورزی  است  افزود:  در بازاریابی  کودهای غیر یارانه ای شرکت خدمات حمایتی  اهداف ذیل مورد توجه هیئت مدیره محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی می باشد .

آشنایی کارگزاران و کشاورزان با جدیدترین محصولات دانش بنیان کشور و حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد چشم اندازی برای کالا و خدمات تولید داخل در حوزه کودهای کشاورزي تقویت توان شرکتهای داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی که اغلب  منابع انسانی و  امکانات لازم  برای  بازاریابی و فروش محصولات خود ندارند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان