مرداد 1398

نقش موثر نمایشگاه کشاورزی در تولید و عرضه صنایع کشاورزی

مدیر سیستم 0 4783 رتبه مطلب: 5/0

سالانه بیش از 4 و نیم تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود که محصولات زارعی و باغی و دامی را شامل می شود استان اردبیل با شرایط آب و هوایی بسیارم متنوعی برخوردار است که همین ویژگی آن را قادر می سازد بسیاری ازمحصولات مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری و سرد دراین استان تولید شود . در واقع می توان گفت که استان اردبیل به نوبه خود یک کشور کوچک است .

مبارزه با فقر ، بی عدالتی و تبعیض از برکات انقلاب اسلامی است

مدیر سیستم 0 1239 رتبه مطلب: بدون رتبه

پیشرفت های علمی واقتصادی در عرصه های مختلف علمی نیز نشان از سعی و اهتمام جوانان و مسئولین درست اندرکار خدمت درایرانی اسلامی است . مردمی بودن اقتصاددر کشور ، کاهش تصدی گری بخش دولتی و مولد بودن اقتصاد تماماً در سایه برنامه ریزی های دولتمردان و سعی و اهتمام یک پارچه مردم در کشور حاکم شده است .

رعایت اصول صحیح کاشت کلزا ، عامل بسیار موثر در افزایش عملکرد کلزا

مدیر سیستم 0 2182 رتبه مطلب: 3/5

رعایت تاریخ کاشت نقش بسیار مهمی در استقرار گیاه در خاک قبل از شروع سرماهای پاییزه وتولید بوته های قوی ،عملکرد نهایی ، کنترل آفات و علفهای هرز دارد و مناسبترین زمان کاشت آن در شهرستان اردبیل براساس توصیه های کارشناسان و تجربیات حاصل شده از هفته دوم تا پایان شهریور ماه به کشاورزان توصیه می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : سیب زمینی تولیدی اردبیل با یک بار سمپاشی پاکترین محصول است در کشورهای اروپایی این تعداد سمپاشی به 12 بار می رسد

مدیر سیستم 0 4272 رتبه مطلب: بدون رتبه

تنوع اقلیم و شرایط آب و هوایی و کلیمائی به گونه است که این استان به عنوان یک کشور کوچکی است که می توان انواع محصولات سردسیری و گرمسیری و نیمه گرمسیری را در آن کشت نمود و به همین دلیل است که این استان به عنوان ویترین تولید بذور محصولات کشاورزی  در سطح کشور مطرح است و می تواند برند ملی وحتی بین  المللی خاص خود را داشته باشد .

RSS
1234567
پرداخت قبوض
دی ان ان