پیام ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)
پیام ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)

ﺳﻪشنبه, 28 خرداد,1398

پیام ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)

بسمه تعالی
قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى  ...
همکاران محترم و تلاشگر و جهادی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان اردبیل
جهاد و جهادی و جهادگری به هر تلاش و کوشش انسانی تعلق گیرد بسی مایه افتخارو تعالی رفتارهای انسانی می باشد . پس از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به ضرورت انجام اقدامات وسيع و سريع در راستاي محروميت زدائي و افزايش توليدات كشاورزي و توسعه و عمران روستاها با وجود ارگان هاي رسمي دولتي ، جهاد سازندگي در 27 خرداد ماه 1358 با فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) به منظور فراهم آوردن نهضتي همه جانبه براي مبارزه با فقر و محروميت بجا مانده از رژيم گذشته و توسعه و عمران روستائي به وجود آمد.
جهاد سازندگی نهادی است كه نطفه آن درانقلاب بسته شد ، در بستر انقلاب رشد كرد و همراه با نهال نوخاسته انقلاب به ثمر رسید. حدیث جهاد، حدیث انقلاب است و كارنامه سراسر جهاد و شهادت آن، نشان از تلاش و سخت كوشی جهاد گران دارد.
 دست پرتوان جهادگران ، بذر انقلاب را در دل محرومترین و مستضعف ترین قشر جامعه ، یعنی روستاییان ، كاشت و تیرآنان قلب بزرگترین دشمنان را نشانه گرفت. جهاد گران گمنام و بی نشان در عرصه های تولید و نبرد تلاش كردند و شجاعانه در سخت ترین شرایط، بزرگترین موانع را از سر راه انقلاب اسلامی برداشتند. آنان مخلصانه و  با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل به یاری رزمندگان اسلام پرداختند و " سنگرسازان بی سنگر"  لقب گرفتند.
در حال حاضر مجموعه جهاد کشاورزی با مسئولیت خطیر تامین امنیت غذایی با تلاش جهادگرانه همکاران محترم برگرفته از روحیات با اخلاص سنگر سازان بی سنگر در سنگر تولید و خودکفایی برای تحکیم و تقویت بنیان خودکفایی و استقلال ایران اسلامی تلاش می کنند که تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با دعای خیر خانواده های معظم شهدا بویژه خانواده معظم جهادگران درجای جای میهن اسلامی ایران برای  سرافرازی ملت شریف  و شهید پرور در مقابل دشمنان انقلاب همواره به وظایف  مهم خود عمل می کنند .
اینجانب به عنوان خادم کوچک این خانواده بزرگ ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) به تمامی همکاران گرامیم خدا قوت عرض نموده ، توفیق و موفقیت الهی و روز افزون شما عزیزان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم .

خلیل نیکشاد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
27/3/98

 

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان