معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زارعت وارد استان شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زارعت وارد استان شد.

شنبه, 10 فروردین,1398

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زارعت وارد استان شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، خلیل نیکشاد با اعلام این خبر افزود : معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت آقای مهندس عباس کشاورز وارد استان اردبیل شد تا از نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته در خصوص  راستای افزایش سطح زیر کشت و تولید انواع محصولات کشاورزی قرار بگیرند .  
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: هدف از سفر این مقام عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی به استان بازدید از مزارع غلات و دانه های روغنی و پیش بینی وضعیت تولید در سال زراعی جدید است .
نیکشاد افزود: با توجه به شرایط اقلیمی خاصی که در سالجاری در استان حاکم است احتمال شیوع و گسترش بیماریها و برخی از آفات خاص در منطقه زیاد است در این بازدید راهکارهای عملی برای مقابله با خطرات احتمالی که محصولات کشاورزی استان را تهدید خواهد کرد اتخاذ خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه سخنان خود افزود : در این سفر علیرضا مهاجر مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی نیز مهندس عباس کشاورز را در این سفر همراهی خواهد کرد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: بازدید مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی در تمامی استانهای کشور در دستور کار قرار دارد و استان اردبیل چهارمین استانی است که مورد بازدید فنی و تخصصی قرار می گیرد .  
لازم به توضیح است که در این بازدید مزارع شهرستانهای بیله سوار وپارس آباد و کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس مورد بازدید قرار خواهد گرفت .
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
8/1/98

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان