معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : پرداخت تسهیلات یارانه دار بالغ بر 200 میلیارد تومان به سرمایه گذاران
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : پرداخت تسهیلات یارانه دار  بالغ بر 200 میلیارد تومان به سرمایه گذاران

پنجشنبه, 23 خرداد,1398

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : پرداخت تسهیلات یارانه دار بالغ بر 200 میلیارد تومان به سرمایه گذاران

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، محسن مصطفایی دربازدید از مراکز فعال شده با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد تومان سرمایه با بهره بانکی پائین در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: در سال گذشته 120 واحد تولید غیر فعال و نیمه فعال به عرصه تولید و اشتغال  بازگشت برخی از این واحد ها چندین سال بود که به صورت غیر فعال به حال خود رها شده بودند و این درحالی است که در حال حاضر شاهد رونق و پویایی این واحد ها هستیم .
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: تعهد سازمان جهاد کشاورزی برای اشتغال در سال گذشته 5 هزار نفر بود که توانستیم بیش از سقف تعهداتمان اشتغال را در بخش کشاورزی ایجاد نمائیم .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال در سالجاری در راستای دستورالعمل موسوم به تبصره 18 می باشد که امسال نیز همانند سالهای گذشته اساسی ترین قدمها در راستای رونق تولید شناسایی و فعال کردن واحد های تولیدی نیمه فعال و عیر وفعال و راکد با رویکرد ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد .
مصطفایی در ادامه سخنان خود افزود: بر اساس تاکیدات مکرری که شخص استاندار محترم بر ایجاد فرصت های شغلی پایدار دارند برنامه ریزی شده است تا در سالجاری 370 هکتار از راضی کشاورزی استان به زیر کشت انواع محصولات گلخانه ای  برود . بخش توسعه گلخانه های علاوه برافزایش محصول در واحد سطح و مدیریت بهینه در مصرف آب کشاورزی کارآفرینی بسیار در سطح بالا و چشمگیری را دارد که همین امر می تواند در بکار گیری جوانان تحصیل کرده در این بخش نقش موثری را ایفا نماید .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در بخش ایجاد گلخانه می باشند می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی محل سکونت  خود درخواست کتبی خود را ارائه و پس از طی مراحل قانونی از مزایای تسهیلات کم بهره و مشاوره های کارشناسی استفاده نموده  و قدم موثری در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال دراستان بردارند .
 
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
22/3/98

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان