خرداد 1400
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل: ثبت بیش از 200 فرصت شغلی جدید با اشتغال زایی 515 نفر در سامانه رصد اشتغال

شنبه, 21 اردیبهشت,1398

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل: ثبت بیش از 200 فرصت شغلی جدید با اشتغال زایی 515 نفر در سامانه رصد اشتغال

   به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان  اردبیل ، علی حسین احدی عالی از ثبت بیش از 200 فرصت شغلی جدید در سامانه رصد اشتغال این شهرستان در سال گذشته در شهرستان اردبیل خبر داد.
وی افزود: تعهد این مدیریت در سال 97 برای ایجاد اشتغال 503 نفربود که در مجموع برای 515 نفر اشتغال زایی در زمینه های مختلف دامداری ، صنایع و تولیدات گیاهی ازمحل طرح های اشتغال پایدار روستایی، اشتغال فراگیر ، مشاغل خانگی و خوداشتغالی محقق شده است .
وی ادامه داد : با ایجاد این میزان اشتغال زایی ، بیش از 100 درصد سهمیه ابلاغی سال 97 در این شهرستان اجرایی شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: در طول سال گذشته از محل طرح های پایدار روستایی 80 طرح با تسهیلاتی به ارزش 186156 میلیون ریال ، با اشتغال زایی 214 نفر به متقاضیان پرداخت شده است.
احدی عالی اضافه کرد: در همین مدت تعداد 250 طرح نیز جهت دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر با اشتغال زایی 550 نفر به بانک های عامل معرفی شده است که در مجموع مبلغ 45160 میلیون ریال تسهیلات با اشتغال زایی 51 نفر با همکاری بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.
 وی تسهیلات پرداختی خرید ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین) این شهرستان را مبلغ24867 میلیون ریال برای 34 نفر از متقاضیان در سال 97 عنوان نمود.
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل درادامه در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی مشاغل خانگی نیز اظهار کرد: در سال 97 مبلغ 6500 میلیون ریال از تسهیلات طرح های پشتیبان با اشتغال زایی 86 نفر و مبلغ6800 میلیون ریال از تسهیلات طرح های مستقل با اشتغال زایی 68 نفر به کارآفرینان پرداخت شده است.
وی در پایان سخنان خود افزود: اعطای تسهیلات حمایتی دولت با هدف ایجاد اشتغال و مهارت آفرینی در روستاها و توسعه و احیای طرح های نیمه فعال و فعال انجام می پذیرد و به منظور تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی درحال اجراست و نقش مهمی در اشتغال و رفع مشکل بیکاری ایفا می کند و این مدیریت اقدامات حمایتی لازم را در بحث اشتغال زایی انجام می دهد. بدین منظور واجدین شرایط می توانند جهت دریافت راهنمایی و تشکیل پرونده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
19/2/98

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان