مبارزه با فقر ، بی عدالتی و تبعیض از برکات انقلاب اسلامی است
مبارزه با فقر ، بی عدالتی و تبعیض از برکات انقلاب اسلامی است

شنبه, 09 شهریور,1398

مبارزه با فقر ، بی عدالتی و تبعیض از برکات انقلاب اسلامی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  :  مبارزه با فقر ، بی عدالتی و تبعیض از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، حجت الاسلام اکبر اکبری که به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندان در نشست روشنگری و تبیین و تفسیر فرهنگ و مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب  در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات و کارشناسان و مسئولین و دست اندرکاران بخش کشاورزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: درهفته دولت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم انسانهای وارسته ای که تمامی سعی و اهتمام خود را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب مقدس اسلامی بکار بستند وخود نیز دراین هدف مقدس به شهادت رسیدند . این بزرگواران اسوه های تقوا و پرهیزگاری در دولت بودند .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: رمز پیروزی و موفقیت در جامعه اسلامی مدیریت جهادی است همین مدیریت بود که کشورمان توانست هشت سال دفاع مقدس را با افتخار طی کند و زره ای از خاک میهن اسلامی را به بیگانگان ندهد . این مدیریت جهاد ی در سایه لطفو عنایات خداوند است که تجلی پیدا می کند
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی افزود: یکی از برکات با شکوه انقلاب اسلامی عدالت و مبارزه با فقر و بیکاری است . پیشرفت های علمی واقتصادی در عرصه های مختلف علمی نیز نشان از سعی و اهتمام جوانان و مسئولین درست اندرکار خدمت درایرانی اسلامی است . مردمی بودن اقتصاددر کشور ، کاهش تصدی گری بخش دولتی و مولد بودن اقتصاد تماماً در سایه برنامه ریزی های دولتمردان و سعی و اهتمام یک پارچه مردم در کشور حاکم شده است . در طی 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ذره از خاک میهن اسلامی به تصرف بیگانگان در نیامده است که این امر گویای کیاست و مدیریت کشور در سایه انقلاب اسلامی است . از دیگر برکات انقلاب اسلامی می توان به ارتقاء مشارکت و حضور مردم در صحنه های انقلاب اشاره نمود.
در ادامه جناب سرهنگ پناهیان ، مدیر محترم مرکز تداوم و تربیت آ»وزشی عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس ( ع) نیز افزود: بسیج کارمندان در سالم سازی فضای ادارت نقش موثری دارند . رعایت اخلاق اداری کامندان با ارباب رجوع جزو ملزومات هر اداره است و سازمان بسیج کارمندان در سالم سازی فضای ادارات نقش موثری دارند. کارمندان و بسیجیان مخلص ادارات باید در همه مراحل شغلی خدا را ناظر خود ببیننند و برای بدست آوردن رضایت حق در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند. امروزه سازمان ها بیش از پیش و پس از سالها تجربه به این نتیجه رسیده اند که شرط موفقیت و پیشتازی در عرصه خدمت رسانی برخورداری از نیروی  انسانی ماهر ، خلاق و با انگیزه ای است که اساس ثروت واقعی سازمان را تشکیل می دهد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی نبوده است که در سطح جهان رخ داد بلکه قبل از آن نیز انقلابهای متعددی در اقصی نقاط جهان رخ داده است که از جمله آنها می توانیم به انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب هند وشوروی سابق و .. اشاره کنیم ولی فرقی که انقلاب اسلامی با این انقلابها دارد این است که مردمی و معنوی است و از پشتیبانی ولی فقیه برخوردار است و این خصوصیت منحصر بفرد است که باعث شده است انقلاب اسلامی پس از طی 40 سال همچنان در خدمت به جامعه اسلامی پیشرو باشد .

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان