رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور : ارائه خدمات بهینه فنی دامپزشکان در گرو حمایت دولت
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور  :   ارائه خدمات بهینه فنی دامپزشکان در گرو حمایت دولت

یکشنبه, 30 تیر,1398

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور : ارائه خدمات بهینه فنی دامپزشکان در گرو حمایت دولت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، محمد رضا صفری در سفر خود به استان اردبیل درنشست مشترک با مهندس نیک شاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: اعضای سازمان نظام دامپزشکی کشور بالغ بر 39 هزار نفر نیروی متخصص و تحصیل کرده می باشد که 800 نفر ازا ین اعضا در استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند .
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در ادامه سخنان خود گفت : استان اردبیل جزو یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروی محسوب می شود و حضور همکاران دامپزشکی نقش بسیار موثری در راستای افزایش تولید محصولات دامی و تامین نیازهای غذایی جامعه دارد . در ملاقات حضوری نیز که با استاندار محترم ورئیس سازمان جهاد کشاورزی استان داشتیم آنان نیز درسال رونق تولید سعی و اهتمام وافری در راستای حمایت از بخش دامپروری استان و سازمان نظام دامپزشکی دارند .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به تحریم های بیگانگان در طی ماههای اخیر قیمت بسیاری از نهاده ها از قبیل واکسن و داروهای دامپزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است به همین دلیل حمایت از فعالان در عرصه دامپزشکی و اعطای وامهای با بهره کم و تسهیلات حمایتی و تامین سرمایه درگردش این عزیزان می تواند نقش بسیار موثری در افزایش فرآورده های دامی در استان و کشور داشته باشد . قطعا ً این همکاران با تقویت بسته های حمایتی دولت از آنان با نشاط تر و پرانرژی تر قادر خواهند بود به کشور مان خدمت نمایند .

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
30/4/98

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان