درسفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به استان مطالبه گر بحق کشاورزان خواهیم بود .
درسفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به استان مطالبه گر بحق کشاورزان خواهیم بود .

شنبه, 07 تیر,1399

درسفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به استان مطالبه گر بحق کشاورزان خواهیم بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل دکتر علی نیکزاد  در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی که با حضور ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، مدیر کل امور اقتصادی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی وابسته و اقماری جهاد کشاورزی که در دفتر ایشان برگزار شد با اعلام این خبر افزود: استان اردبیل در کشور قطب کشاورزی محسوب می شود و به عنوان محور توسعه استان همواره در تصمیمات مسئولان کشوری و استانی در اولویت می بایست قرار گیرد .
وی افزود : در شرایط فعلی بنا به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی بوده و فعالان این بخش به عنوان فعالان تولید از جایگاه مهمی برخوردار بوده و برای بهبود وضعیت اقتصادی آنها می بایست بیش از پیش همت و تلاش نمائیم .
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد مطروحه در این نشست گفت : عمده درخواستها و مطالبات حوزه کشاورزی استان از وزیر جهاد کشاورزی دریافت اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و یا برای احداث و تاسیس مراکز مهم تحقیقاتی و تولیدی می باشد .
نماینده مردم اردبیل ، نیر و نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر سفر وزیر جهاد کشاورزی در هفته آتی به استان اردبیل گفت : با جدیت هرچه تمامتر و همچنین با همت و هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه محبوب شهرستان مجمع نمایندگان استان و استاندار در تمامی حوزه های مهم کشاورزی ، عشایری ، شیلات و پایاب سد استان و مراکز تحقیقاتی ، گلخانه ها و .... در سفر وزیر پیگیری می شود .
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های بالای استان گفت : یک پنجم سیب زمینی کشور در استان تامین می شود و لازم است نگاه جدی تری به بخش های مختلف استان وجود داشته باشد .
قبل از سخنان ایشان ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تشریح فعالیت های حوزه کشاورزی استان و دستاوردهای مهم جهاد کشاورزی موارد مهمی را به استحضار ایشان رساند و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هریک بطور جداگانه گزارشی از فعالیت های خود را اظهار نمودند.
 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان