مراسم گرامیداشت هفته بسیج
مراسم گرامیداشت هفته بسیج

ﺳﻪشنبه, 05 آذر,1398

مراسم گرامیداشت هفته بسیج

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج فتح الفتوح امام (ره) بود.
   به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام اکبر اکبری که در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع مسئولان و بسیجیان پایگاه طریق القدس این سازمان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسیج طبق فرمایشات حضرت پیامبر(ص) دژ محکم در مقابله با کفار و عامل وحدت و یکدلی است و اینکه حضرت امام (ره) در جمع پرشور بسیجیان فرمود: از خداوند می خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند و یا مقام معظم رهبری تربیت نیروهای با اخلاص، مومن ، سالم ، صادق و بی اعتنا به انحرافات را از اعجاز حضرت امام (ره) برشمردند که رهبری آن را فتح الفتوح حضرت امام (ره) نام نهادند.
وی با اشاره به دیدگاه امیر مومنان حضرت علی (ع) فرمودند : آن حضرت ویژگی های بسیج را در روحیه شهادت طلبی ، انس با قرآن ، توجه به فرایض و احکام الهی و تبعیت از امامت دانستند چنین ویژگی های برجسته و ممتاز در بسیجیان نظام مقدم جمهوری اسلامی به وضوع مشاهده می شود .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: نیروهای توانمند بسیج از صدر اسلام تا حال حاضر و بالاخصی در هشت سال دفاع مقدس نمادهای از خود گذشتگی و ایثار را به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشتند شهدای جهادگر اخلاص داشتند و به همین دلیل ماندگار شدند . یاد و خاطره شهیدان والا مقام باکری و یسری هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادامه سخنان خود افزود: بسیج همیشه می باست گوش به فرمان فرمانده کل قوا ولی فقیه باشد همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز افزوند : پشتیبان ولایت فقیه با شید تا به مملکت شما آسیبی نرسد .
وی ادامه داد : نیروهای توانمند بسیجی نبایستی صرفا ً حضور خود را در جبهه های نبرد بدانند . بسیج می بایست در تمامی عرصه های علمی وفنی و مهندسی و سیاسی ورود پیدا کند و قابلیت ها و توانمندی های خود را نشان دهد .
در ادامه این مراسم یکی از اعضای فعال پایگاه طریق القدس بیانیه گام دوم انقلاب را که توسط مقام معظم رهبری تدوین یافته تشریح نمود و از 3 نفر از کارکنان این سازمان بعنوان بسیج نمونه با اهداء لوح و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان